Συνάντηση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, με τους διοικητές των ασφαλιστικών ταμείων.

Συνάντηση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, με τους διοικητές των ασφαλιστικών ταμείων.

Γραφείο Τύπου Υπουργού


Αθήνα, 20 Αυγούστου 2013

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: Συνάντηση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, με τους διοικητές των ασφαλιστικών ταμείων.

Συνάντηση με τους διοικητές όλων των ασφαλιστικών ταμείων είχε σήμερα ο Υπουργός Υγείας, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, προκειμένου να γίνει –για πρώτη φορά- απογραφή όλων των δικαιούχων ασφάλισης από τον ΕΟΠΥΥ.

Προς αυτή την κατεύθυνση ορίστηκε επιτροπή με επικεφαλής τον Υφυπουργό Υγείας, κ. Αντώνη Μπέζα.

Η απογραφή θα πραγματοποιηθεί μέσω της αξιοποίησης τόσο των μητρώων υγείας της ΗΔΙΚΑ, όσο και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, με την μικρότερη δυνατή συμμετοχή των ασφαλισμένων και χωρίς περιττές ταλαιπωρίες.

 


επιστροφή