Ευρεία συνάντηση για την κινητικότητα και τον αναπροσανατολισμό του Νοσοκομείου «Παναγία».

Ευρεία συνάντηση για την κινητικότητα και τον αναπροσανατολισμό του Νοσοκομείου «Παναγία».

Γραφείο Τύπου Υπουργού

Αθήνα, 21 Αυγούστου 2013

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: Ευρεία συνάντηση για την κινητικότητα και τον αναπροσανατολισμό του Νοσοκομείου «Παναγία».

 

Ο Υπουργός Υγείας, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, είχε σήμερα ευρεία συνάντηση για την κινητικότητα στη Θεσσαλονίκη και τον αναπροσανατολισμό του Νοσοκομείου «Παναγία».

 

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο βουλευτής της Ν.Δ, κ. Γιώργος Ορφανός, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Γιάννης Αμανατίδης, ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ, κ. Θωμάς Ψύρρας, ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υγείας, κ. Πελοπίδας Καλλίρης, ο Διοικητής του ΕΚΕΠΥ, κ. Πάνος Ευσταθίου, ο Διοικητής της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας, κ. Θρασύβουλος Βεντούρης, ο Δήμαρχος Καλαμαριάς, κ. Θεοδόσης Μπακογλίδης, καθώς και εκπρόσωποι της ΠΟΕΔΗΝ, των ιατρών και των εργαζομένων του Νοσοκομείου «Παναγία».

 

Μετά το πέρας της συνάντησης ο κ. Γεωργιάδης δήλωσε:

 

«Μέσα από διεξοδική συζήτηση με τους βουλευτές, τον δήμαρχο και τους εργαζομένους, εξηγήσαμε ότι το σχέδιο της κινητικότητας πρέπει να προχωρήσει και ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί η εκκρεμότητα με το νοσοκομείο «Παναγία», αν δεν λυθεί το θέμα του ενοικίου με τον όμιλο Euromedica. Εξετάσαμε στη συνέχεια τις εναλλακτικές λύσεις για τα όποια προβλήματα δημιουργηθούν στην ανατολική Θεσσαλονίκη».  


επιστροφή