Σύσκεψη στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία».

Σύσκεψη στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία».

Γραφείο Τύπου Υπουργού

Αθήνα, 11 Σεπτεμβρίου 2013

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα:  Σύσκεψη στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία».

Σε σύσκεψη στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» συμμετείχε σήμερα ο Υπουργός Υγείας, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, για τις μεταρρυθμίσεις στο χώρο της Υγείας.

Στη συνάντηση  παραβρέθηκαν η διοίκηση και στελέχη του νοσοκομείου, συνεργάτες του Υπουργείου Υγείας και εμπειρογνώμονες από την  Task Force για την παροχή τεχνογνωσίας σε σχέση με τη διαχείριση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού.


Φωτογραφίες

Σύσκεψη στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία».

επιστροφή