Χαιρετισμός του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, σε εκδήλωση για το Αλτσχάιμερ.

Χαιρετισμός του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, σε εκδήλωση για το Αλτσχάιμερ.

Γραφείο Τύπου Υπουργού

Αθήνα, 24 Σεπτεμβρίου 2013

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: Χαιρετισμός του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, σε εκδήλωση για το Αλτσχάιμερ.

Ο Υπουργός Υγείας, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, παρέστη σήμερα και απηύθυνε χαιρετισμό σε εκδήλωση-συνέντευξη τύπου της Ελληνικής Εταιρείας Άνοιας και του Πανελλήνιου Ινστιτούτου Νευροεκφυλιστικων Νοσημάτων με θέμα «Αλτσχάιμερ: Ώρα για δράση! Πρωτοβουλία για την εκπόνηση Εθνικού Σχεδίου Δράσης για τη νόσο».

Συγκεκριμένα, ο κ. Γεωργιάδης μεταξύ άλλων ανέφερε:

«Έχουμε αποδεχθεί το αίτημα για τον ορισμό μιας εθνικής επιτροπής, ώστε πρακτικά να είμαστε όσο το δυνατόν πιο χρήσιμοι. Είμαστε παρόντες στην προσπάθειά σας, η πόρτα μου είναι ανοιχτή και αναμένουμε τις εισηγήσεις σας για παρεμβάσεις του Υπουργείου. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».


επιστροφή