Συνάντηση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, με φορείς του νησιού για το νοσοκομείο Θήρας.

Συνάντηση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, με φορείς του νησιού για το νοσοκομείο Θήρας.

Γραφείο Τύπου Υπουργού

 

                                                                                                                                              Αθήνα, 11 Οκτωβρίου 2013

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Θέμα:  Συνάντηση  του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, με φορείς του νησιού για το νοσοκομείο Θήρας.


Ο Υπουργός Υγείας, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, είχε σήμερα ευρεία σύσκεψη με τοπικούς φορείς  για τη λειτουργία του νέου νοσοκομείου Θήρας.

Στη σύσκεψη μετείχαν  ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Θήρας, Αμοργού και Νήσων, κ.κ Επιφάνιος, οι Βουλευτές Κυκλάδων κ.κ  Παναγιώτης Ρήγας και Νικόλαος Συρμαλένιος, ο Αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γεώργιος Πουσαίος, ο Δήμαρχος Θήρας κ. Αναστάσιος - Νικόλαος  Ζώρζος, μέλη της Επιτροπής Κατοίκων για τη Στήριξη του Νοσοκομείου της Σαντορίνης, καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες του Υπουργείου Υγείας.  

 


επιστροφή