Συνάντηση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, με τον δήμαρχο Παπάγου- Χολαργού.

Συνάντηση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, με τον δήμαρχο Παπάγου- Χολαργού.

Γραφείο Τύπου Υπουργού

                                                                                                                                                Αθήνα, 18 Οκτωβρίου 2013

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Θέμα:  Συνάντηση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, με τον δήμαρχο Παπάγου- Χολαργού.

Ο Υπουργός Υγείας, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, συναντήθηκε σήμερα με τον δήμαρχο Παπάγου-Χολαργού, κ. Βασίλη Ξύδη, αναφορικά με το μέλλον του Πολυϊατρείου του ΕΟΠΥΥ.

Ο κ. Γεωργιάδης διαβεβαίωσε ότι πρόκειται να ενισχυθεί η λειτουργία του Πολυϊατρείου και δε θα υπάρξουν απολύσεις. Επανέλαβε δε ότι  η προσπάθεια αναμόρφωσης του ΕΟΠΥΥ έχει ως αποκλειστικό γνώμονα την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας.


επιστροφή