Εγκύκλιος για την κατάργηση των 25 ευρώ.

Εγκύκλιος για την κατάργηση των 25 ευρώ.

 

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ

 

                Με την έκδοση της παρούσης,  καταργούνται οι υπ’ αριθμ. Πρωτ. Υ4α/οικ. 120068/31-12-2013, Υ4α/οικ.506/03-01-2014 καθώς και Υ4α/οικ.348/03-01-2014 εγκύκλιοι και δεν εισπράττεται το προβλεπόμενο ποσό των 25€ από τον ασθενή για την εισαγωγή του στο Νοσοκομείο.

               

 

 

                                                                                            Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ

 

                                                                                    ΣΠΥΡΙΔΩΝ – ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ


επιστροφή