Επίσκεψη της Υφυπουργού Υγείας, κ. Ζέττας Μ. Μακρή, στο «Δρομοκαΐτειο».

Επίσκεψη της Υφυπουργού Υγείας, κ. Ζέττας Μ. Μακρή, στο «Δρομοκαΐτειο».

Γραφείο Τύπου Υφυπουργού

                                                          Αθήνα, 27 Ιανουαρίου 2014

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Θέμα: Επίσκεψη της Υφυπουργού Υγείας, κ. Ζέττας Μ. Μακρή, στο «Δρομοκαΐτειο». 

 

Η Υφυπουργός Υγείας, κα Ζέττα Μ. Μακρή, θα πραγματοποιήσει αύριο Τρίτη, στις 10:00 το πρωί, επίσκεψη στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής «Δρομοκαΐτειο», όπου θα πραγματοποιήσει συναντήσεις με το Διοικητικό Συμβούλιο του νοσοκομείου καθώς και το Διοικητικό Συμβούλιο των Εργαζομένων.

Η κα Μακρή θα επισκεφθεί, επίσης, τα τμήματα χρόνιων ασθενών Βελέντζειο, Βελισσάρειο και Σύγγρειο.          


επιστροφή