Ανακοίνωση νέων διοικήσεων σε νοσοκομεία.

Ανακοίνωση νέων διοικήσεων σε νοσοκομεία.

 

Γραφείο Τύπου Υπουργού

 

Αθήνα, 18 Φεβρουαρίου 2014

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: Ανακοίνωση νέων διοικήσεων σε νοσοκομεία.

 

Με βάση την εισήγηση της Επιτροπής Αξιολόγησης, με απόφαση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, ορίζονται οι κάτωθι διοικήσεις νοσοκομείων:

 

5η ΥΠΕ

 

ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΘΗΒΩΝ

ΒΑΣΔΕΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

 

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ – ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΡΥΣΤΟΥ «ΔΙΟΚΛΕΙΟ»

ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

 

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΡΙΑ


επιστροφή