Απόφαση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, για την τοποθέτηση 200 νοσηλευτών σε νοσοκομεία της επικράτειας.
20 Φεβρουαρίου 2014
Γραφείο Τύπου Υπουργού
Αθήνα, 20 Φεβρουαρίου 2014
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Υπουργός Υγείας, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, υπέγραψε σήμερα Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου, την απόφαση για την τοποθέτηση –σε συνεργασία και με τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη- διακοσίων (200) νοσηλευτών που είχαν ενταχθεί στο πρόγραμμα κινητικότητας του Υπουργείου Παιδείας, προκειμένου να καλυφθούν κενά στο νοσηλευτικό προσωπικό νοσοκομείων όλης της επικράτειας.


