Απόφαση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, για την τοποθέτηση 200 νοσηλευτών σε νοσοκομεία της επικράτειας.

Απόφαση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, για την τοποθέτηση 200 νοσηλευτών σε νοσοκομεία της επικράτειας.

Γραφείο Τύπου Υπουργού

 

                                                                               Αθήνα, 20 Φεβρουαρίου 2014

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Ο Υπουργός Υγείας, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, υπέγραψε σήμερα Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου, την απόφαση για την τοποθέτηση –σε συνεργασία και με τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη- διακοσίων (200) νοσηλευτών που είχαν ενταχθεί στο πρόγραμμα κινητικότητας του Υπουργείου Παιδείας, προκειμένου να καλυφθούν κενά στο νοσηλευτικό προσωπικό νοσοκομείων όλης της επικράτειας. 


επιστροφή