Συνάντηση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, με τον ΓΓ του ΠΙΣ και υποψήφιο Δήμαρχο Ζαχάρως, κ. Κώστα Αλεξανδρόπουλο.

Συνάντηση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, με τον ΓΓ του ΠΙΣ και υποψήφιο Δήμαρχο Ζαχάρως, κ. Κώστα Αλεξανδρόπουλο.

Γραφείο Τύπου Υπουργού                                                                

Αθήνα, 21 Μαρτίου 2014

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Υπουργός Υγείας, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, συναντήθηκε σήμερα με τον Γενικό Γραμματέα του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου και υποψήφιο Δήμαρχο Ζαχάρως, κ. Κώστα Αλεξανδρόπουλο.

Ο Υπουργός και ο υποψήφιος Δήμαρχος συζήτησαν για την αναβάθμιση του Κέντρου Υγείας Ζαχάρως, με στελέχωση προσωπικού και ιατρικού εξοπλισμού, καθώς και την στελέχωση με μόνιμο ιατρό των αγροτικών ιατρείων Γιαννιτσοχώριου, Κακόβατου και Ν. Φυγαλείας.


επιστροφή