Συνάντηση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιαδη, με το Προεδρείο της ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ.

Συνάντηση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιαδη, με το Προεδρείο της ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ.

Γραφείο Τύπου Υπουργού                                                                

Αθήνα, 21 Μαρτίου 2014

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Υπουργός Υγείας, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, μαζί με τον Υφυπουργό, κ. Αντώνη Μπέζα και τον Πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ, κ. Γεράσιμο Κοντό, συναντήθηκαν σήμερα με το προεδρείο της Ένωσης Ιατρών ΕΟΠΥΥ (ΕΝ.Ι-ΕΟΠΥΥ), όπου απεδέχθησαν το αίτημα να συμμετάσχουν στη διαπραγμά-τευση για τις συμβάσεις των ιατρών. Κατά τη συνάντηση η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας επανέλαβε την αναγκαιότητα ολοκλήρωσης των διαπραγματεύσεων το συντομότερο δυνατό.


επιστροφή