Συνάντηση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, με αντιπροσωπεία των ΑΧΕΠΑ.

Συνάντηση του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, με αντιπροσωπεία των ΑΧΕΠΑ.

Γραφείο Τύπου Υπουργού                                                                

Αθήνα, 7 Απριλίου 2014

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Υπουργός Υγείας, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, συναντήθηκε σήμερα με το Προεδρείο των ΑΧΕΠΑ (American Hellenic Educational Progressive Association - AHEPA). Μετά το πέρας της συνάντησης ο κ. Γεωργιάδης προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Συναντηθήκαμε σήμερα με το Προεδρείο των ΑΧΕΠΑ. Τους ευχαριστήσαμε για όλη την προσφορά που κάνουν στα δημόσια νοσοκομεία με την αποστολή υλικού, η οποία συνεχίζεται και επεκτείνεται. Λύσαμε επίσης κάποια διαδικαστικά θέματα που εκκρεμούν μεταξύ μας». 


επιστροφή