Υπογραφή προγραμματικής σύμβασης για τη λειτουργία των Κέντρων Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας.

Υπογραφή προγραμματικής σύμβασης για τη λειτουργία των Κέντρων Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας.

Γραφείο Τύπου Υπουργού                                                

Αθήνα, 16 Μαΐου 2014

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Υπεγράφη σήμερα από τον Υπουργό Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη και τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Ιωάννη Μιχελάκη, καθώς και τους κ.κ. Μ. Κατρίνη εκ μέρους του Οργανισμού Κατά των Ναρκωτικών (ΟΚΑΝΑ), Κ. Ασκούνη εκ μέρους της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) και Ι. Μέξη εκ μέρους της Ελληνικής Εταιρείας Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (ΕΕΤΑΑ), η προγραμματική σύμβαση για τη λειτουργία των Κέντρων Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας.

Αναφορικά με το θέμα, ο κ. Γεωργιάδης σχολίασε: «Η εν λόγω συμφωνία δίνει οριστική λύση –από τις αρχές του έτους και για τα επόμενα επτά χρόνια- στο πρόβλημα για όλα τα Κέντρα Πρόληψης της Χώρας και των εργαζομένων σε αυτά».


επιστροφή