Σύσκεψη, παρουσία του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, για τον απολογισμό του έργου των νοσοκομείων (29/5).

Σύσκεψη, παρουσία του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, για τον απολογισμό του έργου των νοσοκομείων (29/5).

Γραφείο Τύπου Υπουργού                                                                

Αθήνα, 28 Μαΐου 2014

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αύριο, Πέμπτη 29 Μαΐου, στις 12:30 το μεσημέρι, ο Υπουργός Υγείας, κ. Άδωνις Γεωργιάδης,  θα παραστεί στη σύσκεψη για τον απολογισμό του έργου των Νοσοκομείων για το πρώτο τρίμηνο του 2014, η οποία θα πραγματοποιηθεί στην Αίθουσα Τελετών του Υπουργείου Υγείας. 


επιστροφή