Παρουσία της Υφυπουργού Υγείας, Κατερίνας Παπακώστα, στα εγκαίνια του Κέντρου Ψυχικής Υγείας Κερατσινίου-Δραπετσώνας και στην εκδήλωση του ΚΕΑ Αμέα.

Παρουσία της Υφυπουργού Υγείας, Κατερίνας Παπακώστα, στα εγκαίνια του Κέντρου Ψυχικής Υγείας Κερατσινίου-Δραπετσώνας και στην εκδήλωση του ΚΕΑ Αμέα.

Γραφείο Τύπου Υφυπουργού

  

Τετάρτη, 25.6.2014

 

  

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Θέμα: Η Υφυπουργός Υγείας, Κατερίνα Παπακώστα, στα εγκαίνια του Κέντρου Ψυχικής Υγείας Κερατσινίου-Δραπετσώνας και στην εκδήλωση του ΚΕΑ Αμέα.

 

 

H Υφυπουργός Υγείας, Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου, θα παρευρεθεί σήμερα, στις 19.00 μ.μ. στην τελετή εγκαινίων του Κέντρου Ψυχικής Υγείας Κερατσινίου-Δραπετσώνας (Γρηγ. Λαμπράκη 331). Το νέο Κέντρο πρόκειται να καλύψει τις ανάγκες για πρωτοβάθμιες υπηρεσίες ψυχικής υγείας των πολιτών του ομώνυμου Δήμου, αλλά και των όμορων Δήμων.

Εν συνεχεία, η Κατερίνα Παπακώστα θα παρευρεθεί σε καλοκαιρινή εκδήλωση του Κέντρου Επαγγελματικής Αποκατάστασης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες (ΚΕΑ/ΑΜΕΑ),  στη Λυκόβρυση (Εθνικής Αντιστάσεως 5), το οποίο φιλοξενεί άτομα με νοητική υστέρηση, ηλικίας 14 ετών και άνω. 


επιστροφή