Επιστολή της Υφυπουργού Υγείας, Κατερίνας Παπακώστα, προς τη ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.

Επιστολή της Υφυπουργού Υγείας, Κατερίνας Παπακώστα, προς τη ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.

Γραφείο Τύπου Υφυπουργού

 

Πέμπτη, 3.7.2014

  

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Επιστολή της Υφυπουργού Υγείας Κατερίνας Παπακώστα προς τη ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.

 

Η Υφυπουργός Υγείας, Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου, απέστειλε, σήμερα, επιστολή, προς τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε., Γιώργο Κόλλια, με την οποία του ζητά να εξαιρεθούν από τις προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης, λόγω απεργιακών κινητοποιήσεων, οι καταναλωτές εκείνοι που έχουν δηλώσει ότι υποστηρίζονται από ηλεκτρικά μηχανήματα, λόγω προβλημάτων υγείας. Όπως επισημαίνει, η υγεία των συμπολιτών μας είναι υπέρτερο αγαθό.

Επισυνάπτεται η επιστολή. 


επιστροφή