Διοργάνωση Ημερίδας από την Υφυπουργό Υγείας, Κατερίνα Παπακώστα και το ΚΕΕΛΠΝΟ για την πρόληψη και αντιμετώπιση της HIV επιδημίας στους χρήστες ενδοφλέβιων ναρκωτικών στην Αθήνα.
15 Ιουλίου 2014
Γραφείο Τύπου Υφυπουργού
Τρίτη, 15.7.2014
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Υφυπουργός Υγείας, Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου και το ΚΕΕΛΠΝΟ, διοργανώνουν αύριο, Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2014 και από ώρα 09:00 έως 13:00, στην Αίθουσα Τελετών, του Υπουργείου Υγείας (Αριστοτέλους 17), Ημερίδα, με θέμα: «Πρόληψη/ Αντιμετώπιση της HIV επιδημίας στους χρήστες ενδοφλέβιων ναρκωτικών στην Αθήνα. Δράσεις συνεργασίας- Στόχοι & Μεθοδολογία».


