Επίσκεψη της Υφυπουργού Υγείας, Κατερίνας Παπακώστα, στα δύο παιδιά που τραυματίστηκαν στο Ζευγολατιό.

Επίσκεψη της Υφυπουργού Υγείας, Κατερίνας Παπακώστα, στα δύο παιδιά που τραυματίστηκαν στο Ζευγολατιό.

Γραφείο Τύπου Υφυπουργού

 

 

Πέμπτη, 17.7.2014

 

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

 

Συνεχές το ενδιαφέρον της Υφυπουργού Υγείας Κατερίνας Παπακώστα – Σιδηροπούλου για την πορεία της υγείας των δυο παιδιών από το Ζευγολατιό.

 

 

Συνεχές παραμένει το ενδιαφέρον της Υφυπουργού Υγείας, Κατερίνας Παπακώστα – Σιδηροπούλου για την πορεία της υγείας των δυο παιδιών που τραυματίστηκαν σοβαρά από την έκρηξη στο Ζευγολατιό Κορίνθου.

 

Η Υφυπουργός Υγείας επισκέφθηκε τα δυο αδέρφια, την Τρίτη το μεσημέρι, στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία», όπου νοσηλεύονται και ενημερώθηκε για την πορεία της υγείας τους, από τον Διοικητή του νοσοκομείου, Μανώλη Παπασάββα, ενώ είχε και συνομιλία με τη μητέρα των παιδιών.

 

Σήμερα, η Κατερίνα Παπακώστα είχε εκ νέου τηλεφωνική επικοινωνία με τον Διοικητή του Νοσοκομείου, ο οποίος της μετέφερε ότι η κατάσταση των δυο παιδιών παραμένει εξαιρετικά κρίσιμη. 


επιστροφή