Συνάντηση του Υπουργού Υγείας, Μάκη Βορίδη, με εκπροσώπους της ΠΟΕΔΗΝ.

Συνάντηση του Υπουργού Υγείας, Μάκη Βορίδη, με εκπροσώπους της ΠΟΕΔΗΝ.

Γραφείο Τύπου Υπουργού

Αθήνα, 23 Ιουλίου 2014

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το θέμα της αξιολόγησης συζητήθηκε στη συνάντηση εκπροσώπων της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Δημοσίων Νοσοκομείων (ΠΟΕΔΗΝ) και μελών σωματείων περιφερειακών νοσοκομείων, με τον Υπουργό Υγείας, Μάκη Βορίδη


επιστροφή