Συνάντηση της Υφυπουργού Υγείας, Κατερίνας Παπακώστα, με την πρόεδρο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Θαλασσαιμίας.

Συνάντηση της Υφυπουργού Υγείας, Κατερίνας Παπακώστα, με την πρόεδρο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Θαλασσαιμίας.

Γραφείο Τύπου Υφυπουργού

 

 

 

Τρίτη, 16.9.2014

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Η Υφυπουργός Υγείας, Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου,  είχε, χθες, συνάντηση στο Υπουργείο με την πρόεδρο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Θαλασσαιμίας, Ιωάννα Μύριλλα.

Κατά τη συνάντηση, η Υφυπουργός ενημερώθηκε για τη λειτουργία και τη δράση της ομοσπονδίας, καθώς και για όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην Ελλάδα όσοι πάσχουν από μεσογειακή αναιμία.

Η πρόεδρος της ομοσπονδίας κατέδειξε ως μείζον πρόβλημα αυτό της έλλειψης αίματος, το οποίο και γίνεται εντονότερο για τους πολυμεταγγιζόμενους κατά τους θερινούς μήνες και τις περιόδους των εορτών.

Η Κατερίνα Παπακώστα, από την πλευρά της, τόνισε πως κύριο μέλημα του Υπουργείου Υγείας είναι η επάρκεια σε μονάδες αίματος και η ασφάλεια κατά τις μεταγγίσεις ενώ, εξέφρασε την ανάγκη ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης, με στόχο την αύξηση του αριθμού των εθελοντών αιμοδοτών.

 


επιστροφή