Συνάντηση της Υφυπουργού Υγείας, Κατερίνας Παπακώστα, με τον διοικητή του Νοσοκομείου Σερρών.

Συνάντηση της Υφυπουργού Υγείας, Κατερίνας Παπακώστα, με τον διοικητή του Νοσοκομείου Σερρών.

Γραφείο Τύπου Υφυπουργού

 

Τρίτη, 23.9.2014

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Η Υφυπουργός Υγείας, Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου, πραγματοποίησε συνάντηση στο Υπουργείο με το Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Σερρών, Γρηγόριο Ευσταθιάδη.

Κατά τη συνάντηση, η Υφυπουργός ενημερώθηκε για τη μετεγκατάσταση της Ψυχιατρικής Κλινικής από το παλιό Νοσοκομείο Σερρών σε χώρο του νέου Γενικού Νοσοκομείου Σερρών. Ειδικότερα, συζητήθηκε η δυνατότητα χρηματοδότησης και ο σχεδιασμός στοχευμένων ενεργειών για την ομαλή μετεγκατάστασή της.

Η Κατερίνα Παπακώστα, από την πλευρά της, εγγυήθηκε ότι θα υπάρξει η απαραίτητη μέριμνα από την πλευρά του Υπουργείου Υγείας για την ομαλή μετεγκατάσταση της Ψυχιατρικής Κλινικής.


επιστροφή