Παρουσία της Υφυπουργού Υγείας, Κατερίνας Παπακώστα, σε εκδήλωση για την απελευθέρωση των Αθηνών.

Παρουσία της Υφυπουργού Υγείας, Κατερίνας Παπακώστα, σε εκδήλωση για την απελευθέρωση των Αθηνών.

Γραφείο Τύπου Υφυπουργού

 

Κυριακή, 12.10.2014

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Υφυπουργός Υγείας, Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου, εκπροσώπησε σήμερα, τον Πρωθυπουργό και την Κυβέρνηση, στην εκδήλωση για τον εορτασμό της συμπλήρωσης 70 χρόνων από την απελευθέρωση των Αθηνών από τα στρατεύματα κατοχής, που διοργάνωσε  ο Δήμος Αθηναίων στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης.

Κατά την ομιλία της, η Υφυπουργός τόνισε ότι  η σημερινή μέρα μας θυμίζει ότι τότε οι Έλληνες τα κατάφεραν. Κατάφεραν να αποτινάξουν τον Ζυγό, να αγωνιστούν και τελικά να νικήσουν το ναζισμό. Η αντίσταση των Ελλήνων αποτελεί διαχρονικά  φάρο ελπίδας για ολόκληρη τη Δημοκρατική Ανθρωπότητα.  Η Ελλάδα πάντα τα καταφέρνει. Όπως θα τα καταφέρει και σήμερα. Μετά από πολλές θυσίες ο ελληνικός λαός επέτυχε αυτό που η διεθνής κοινότητα θεωρούσε πριν λίγα χρόνια ακατόρθωτο. Η Ελλάδα βαδίζει στο δρόμο της ανάκαμψης βγαίνει από το μνημόνιο νωρίτερα κι από ό,τι προβλεπόταν.

Οφείλουμε να καταλάβουμε όλοι μαζί και ο καθένας μας ατομικά, ότι δεν υπάρχουν περιθώρια για προσωπικές στρατηγικές και μικροπολιτικές τακτικές. Οφείλουμε να καταλάβουμε ότι  ‘‘χειρολαβή ελπίδας’’, ως χώρα είναι η ενότητά μας, αλλά και η πίστη μας στους Θεσμούς, στη Δημοκρατία και στις πανανθρώπινες αξίες της Αλληλεγγύης και του Ουμανισμού.

Κατόπιν η Υφυπουργός Υγείας, Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου κατέθεσε στεφάνι στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη.


επιστροφή