Συνάντηση της Υφυπ. Υγείας, Κατερίνας Παπακώστα, με Διοικητή Γενικού Νοσοκομείου Σερρών.

Συνάντηση της Υφυπ. Υγείας, Κατερίνας Παπακώστα, με Διοικητή Γενικού Νοσοκομείου Σερρών.

 

Γραφείο Τύπου Υφυπουργού

 

Πέμπτη, 6.11.2014

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Συνάντηση Υφυπ. Υγείας με Διοικητή Γενικού Νοσοκομείου Σερρών.

 

Η Υφυπουργός Υγείας, Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου, πραγματοποίησε σήμερα, συνάντηση εργασίας στο Υπουργείο Υγείας, με τον Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Σερρών, Γρηγόριο Ευσταθιάδη.

Κατά τη συνάντηση συζητήθηκε το θέμα της Ψυχιατρικής Κλινικής, καθώς εντός των επομένων ημερών, δρομολογούνται οι απαραίτητες τεχνικές παρεμβάσεις, προκειμένου να μετεγκατασταθεί, από το παλαιό νοσοκομείο Σερρών στο νέο, όπως είχε δοθεί η σχετική κατεύθυνση από την Υφυπουργό, σε προηγούμενη συνάντησή τους.

Η Υφυπουργός εξέφρασε την ικανοποίησή της και σημείωσε ότι το Υπουργείο, στο πλαίσιο του σχεδιασμού του για την Ψυχιατρική Μεταρρύθμιση, είναι επισπεύδον, προκειμένου να τηρηθεί από τα Γενικά Νοσοκομεία, αυστηρά, η δια της εγκυκλίου (αριθμ. πρωτ. Υ5α/Γ.Π./οικ.69556) δοθείσα οδηγία για την προστασία των δικαιωμάτων των ψυχικώς πασχόντων.

 

 

 

 


επιστροφή