Εντολή του Υπουργού Υγείας, Μάκη Βορίδη, για διενέργεια ΕΔΕ.

Εντολή του Υπουργού Υγείας, Μάκη Βορίδη, για διενέργεια ΕΔΕ.

Γραφείο Τύπου Υπουργού

 

 

Αθήνα, 13.11.2014

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Με αφορμή δημοσίευμα για ελαττωματικά υγειονομικά αναλώσιμα στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης, ο Υπουργός Υγείας, Μάκης Βορίδης, έδωσε σήμερα εντολή στον υποδιοικητή της 4η; Υγειονομικής Περιφέρειας, Κώστα Μόσχο, να διενεργήσει Ένορκη Διοικητική Εξέταση (Ε.Δ.Ε) και να διαπιστωθεί το αληθές ή όχι των αναγραφομένων. 


επιστροφή