Συνάντηση της Υφυπουργού Υγείας, Κατερίνας Παπακώστα, με τον υποδιοικητή της 3ης ΥΠΕ.

Συνάντηση της Υφυπουργού Υγείας, Κατερίνας Παπακώστα, με τον υποδιοικητή της 3ης ΥΠΕ.

Γραφείο Τύπου Υφυπουργού

 

Πέμπτη, 13.11.2014

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Η Υφυπουργός Υγείας Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου, πραγματοποίησε σήμερα, συνάντηση εργασίας στο Υπουργείο Υγείας, με τον Υποδιοικητή της 3ης ΥΠΕ, Παναγιώτη Νάνο, προκειμένου να την ενημερώσει για θέματα ψυχιατρικής στα Νοσοκομεία που βρίσκονται στη δικαιοδοσία του.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε στη ανάγκη δημιουργίας ενός ολοκληρωμένου δικτύου παροχής υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας ώστε, στη συνέχεια, να επιτυγχάνεται η ομαλή κοινωνική επανένταξη των ψυχικώς πασχόντων. Στη  συνάντηση  συμμετείχε η Δ/ντρια Ψυχικής Υγείας του Υπουργείου Υγείας, Μαρία Καμμένου, η οποία παρείχε τις απαραίτητες λεπτομέρειες για τη δημιουργία ενός τέτοιου δικτύου.

Στη συνέχεια, η Υφυπουργός, παρέστη στη συνεδρίαση της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών, που έλαβε χώρα σε αίθουσα συνεδριάσεων του Υπουργείου, στη διάρκεια της οποίας συζητήθηκε η επικαιροποίηση του Εθνικού Προγράμματος Εμβολιασμού για παιδιά και εφήβους και έγινε και μια αρχική συζήτηση για την επικαιροποίηση του αντίστοιχου προγράμματος για τους ενήλικες.   

 


επιστροφή