Συνάντηση της Υφυπουργού Υγείας, Κατερίνας Παπακώστα, με την διοικήτρια του ΓΝ Καρδίτσας.

Συνάντηση της Υφυπουργού Υγείας, Κατερίνας Παπακώστα, με την διοικήτρια του ΓΝ Καρδίτσας.

Γραφείο Τύπου Υφυπουργού

                                                       

                                                                                                                                                                            Τρίτη, 9.12.2014                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Συνάντηση με τη Διοικήτρια του Γενικού Νοσοκομείου Καρδίτσας.

 

Η Υφυπουργός Υγείας, Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου, πραγματοποίησε σήμερα, συνάντηση εργασίας στο Υπουργείο Υγείας, με τη Διοικήτρια του Γενικού Νοσοκομείου Καρδίτσας, Κωνσταντία Δάλλα και τον Προϊστάμενο των οικονομικών υπηρεσιών του νοσοκομείου Σωτήρη Τσιώλη.

Κατά τη συνάντηση, αποφασίστηκε η πρόσληψη ενός επικουρικού ιατρού Ψυχιάτρου, ενόψει της έναρξης λειτουργίας της Ψυχιατρικής Κλινικής του Νοσοκομείου, καθώς και η κάλυψη περαιτέρω κενών οργανικών θέσεων στην Ψυχική Υγεία, στο πλαίσιο της προτεραιότητας που έχει θέσει η Υφυπουργός Υγείας, για παροχή υπηρεσιών ψυχικής υγείας, κοντά στον τόπο κατοικίας των ψυχικά πασχόντων.

Κατά τη συνάντηση συζητήθηκε επίσης, η επικείμενη επίσκεψη της Υφυπουργού στην Καρδίτσα, στις αρχές του νέου έτους, προκειμένου να επισκεφθεί το νοσοκομείο και να διερευνηθεί η δυνατότητα σύναψης συνεργασίας του νοσοκομείου με άλλες δομές ψυχικής υγείας (όπως πχ η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας). 


επιστροφή