Δήλωση Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας Ανδρέα Ξανθού για βραβεύσεις συλλόγων εθελοντών αιμοδοτών της Χρυσής Αυγής στο Νοσοκομείο Κατερίνης, 16-6-2015

 

Γραφείο Τύπου

Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας

 

Δελτίο Τύπου

 

Αθήνα, 16 Ιουνίου 2015

 

Με αφορμή την απαράδεκτη πρωτοβουλία της διοίκησης του Νοσοκομείου Κατερίνης να συμπεριλάβει στις βραβεύσεις των συλλόγων εθελοντών αιμοδοτών  τη Χρυσή Αυγή, γνωστή για τη δράση της «αίμα μόνο για Έλληνες», ο Αναπληρωτής Υπουργός Υγείας, Ανδρέας Ξανθός προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Ο φασισμός, η μισαλλοδοξία και ο ρατσισμός είναι εξ’ ορισμού αντικρουόμενες έννοιες με τον αλτρουισμό,  την προσφορά και την αλληλεγγύη που χαρακτηρίζουν την εθελοντική αιμοδοσία. Οι εθελοντές αιμοδότες δίνοντας δέκα λεπτά από τον χρόνο τους, προσφέρουν ένα ανεκτίμητο δώρο  ζωής στον συνάνθρωπο ανεξαρτήτως εθνικότητας, φύλου, φυλής, θρησκείας ή πεποιθήσεων. Ούτως ή άλλως η διάθεση του αίματος γίνεται με βάση τις ανάγκες των ασθενών χωρίς την παραμικρή διάκριση και ανεξάρτητα από τη βούληση του αιμοδότη. Συνεπώς η δράση της Χρυσής Αυγής «Αίμα μόνο για Έλληνες» δεν έχει καμία σχέση με τον εθελοντισμό, καταδικάζεται ως ρατσιστική και η επιβράβευσή της χαρακτηρίζεται τουλάχιστον ως απαράδεκτη».

 

 


Απόφαση 3ης ΥΠΕ για ΕΔΕ στο Νοσοκομείο Κατερίνης.pdf Μέγεθος: 34.8 KB

επιστροφή