Συνάντηση Υπουργού Υγείας Παναγιώτη Κουρουμπλή με Δημήτρη Κρεμαστινό ,26-06-2015

Γραφείο Τύπου Υπουργού

Αθήνα, 26 Ιουνίου 2015




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

 

Ο Υπουργός Υγείας κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής πραγματοποίησε σήμερα συνάντηση με τον πρώην Υπουργό Υγείας και βουλευτή Δωδεκανήσων ΠΑΣΟΚ κ. Δημήτρη Κρεμαστινό.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαιτέρως καλό κλίμα, όπου συζητήθηκαν καίριας σημασίας ζητήματα που αφορούν τον ευαίσθητο χώρο της Υγείας  και αντάλλαξαν απόψεις.

 


επιστροφή