Σχετικά με τη λειτουργία του Ακτινοθεραπευτικού Τμήματος του Νοσ. Παίδων Αγλ. Κυριακού 24-07-2015

Γραφείο Τύπου Υπουργού

 

 

Δελτίο Τύπου

 

Αθήνα, 24 Ιουλίου 2015

 

 

Το Υπουργείο Υγείας διαβεβαιώνει κατηγορηματικά ότι  δεν υφίσταται κανένα ζήτημα σχετικά με τη λειτουργία του Ακτινοθεραπευτικού Τμήματος του Νοσοκομείου Παίδων Αγλαΐα Κυριακού.

Αυτή τη στιγμή στο εν λόγω Τμήμα υπηρετούν 2 επικουρικοί ιατροί (η πρόσληψη του δεύτερου πραγματοποιήθηκε το Μάιο) και επίκειται η πρόσληψη και τρίτου επικουρικού ιατρού.

Επιπροσθέτως εντός των προσεχών ημερών αναμένεται η ολοκλήρωση της διαδικασίας (δημοσίευση σε ΦΕΚ) τοποθέτησης Επιμελητή Β΄ , ύστερα από την αποχώρηση της μόνιμης ιατρού που προσέφερε μέχρι πρότινος τις υπηρεσίες της στο συγκεκριμένο τμήμα.  


επιστροφή