Συνάντηση του Υπουργού Υγείας με τον Πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ 31-08-2015

 

 

 

 

Γραφείο Τύπου

Υπουργείου Υγείας

 

Δελτίο Τύπου

 

Αθήνα, 31 Αυγούστου 2015

 

 

Συνάντηση με τον πρόεδρο του Ε.Ο.Π.Υ.Υ, Δημήτρη Κοντό πραγματοποίησε σήμερα ο Υπουργός Υγείας, Θάνος Δημόπουλος, προκειμένου να ενημερωθεί για τα τρέχοντα ζητήματα Οργανισμού.

Ο κ. Κοντός ενημέρωσε τον Υπουργό για τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Ε.Ο.Π.Υ.Υ ενώ ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην υστέρηση της αναγκαίας χρηματοδότησης του Οργανισμού από την Κοινωνική Ασφάλιση.

Όσον αφορά το θέμα που προέκυψε την περασμένη Παρασκευή με τη μερική-προσωρινή έλλειψη δύο σκευασμάτων  στο φαρμακείο του Ε.Ο.Π.Υ.Υ στο Γκύζη, ο κ. Κοντός ανέφερε ότι το πρόβλημα έχει αντιμετωπιστεί. Από την πλευρά του, ο Υπουργός Υγείας ζήτησε να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να μην υπάρχει καμία έλλειψη, ειδικά σε φάρμακα που αφορούν σοβαρές ασθένειες (π.χ. ογκολογικά). 


επιστροφή