Συνάντηση Υπουργού Υγείας με Π.Ε.Φ.Ν.Ι. 08-09-2015

Γραφείο Τύπου Υπουργού Υγείας

 

Αθήνα,08-09-2015

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

                                                                                                                                                                                                            Συνάντηση πραγματοποίησε σήμερα ο Υπουργός Υγείας με τους εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ένωσης  Φαρμακοποιών Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων .

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης του έθεσαν σημαντικά ζητήματα που άπτονται του φαρμακευτικού κλάδου, με μείζον την αναγκαιότητα προσλήψεων επικουρικών φαρμακοποιών και προσωπικού .

Ένα άλλο σημαντικό θέμα που έθεσαν είναι η αναγκαιότητα ενεργειών για την ανάπτυξη κλινικής και νοσοκομειακής φαρμακευτικής ειδικότητας, θέμα που ήδη συζητείται στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και αποτελεί Ευρωπαϊκό δεδομένο.

Eπίσης,   επισημάνθηκε  η χρησιμότητα της ορθής κατανομής κονδυλίων για εφημερίες λοιπών επιστημόνων πλην ιατρών, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες εφημέρευσης των νοσοκομείων.

Ο Υπουργός Υγείας άκουσε με προσοχή τους προβληματισμούς και τα αιτήματα  της Πανελλήνιας Ένωσης  Φαρμακοποιών Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων και όλοι συμφώνησαν πως οι σωστές δράσεις και η αποτελεσματική διαχείριση των δυνατοτήτων του κλάδου θα επιφέρουν  εξοικονόμηση πόρων και ποιοτικότερες παροχές .


επιστροφή