Αποστολή-Προσφυγικό-Κιλκίς 16-09-2015

Γραφείο Τύπου

Υπουργείου Υγείας

 

Δελτίο Τύπου

 

Αθήνα, 16 Σεπτεμβρίου 2015

 

Με πρωτοβουλία της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας (Υ.ΠΕ.) αποφασίστηκε η αποστολή κλιμακίου με εθελοντές γιατρούς και νοσηλευτές στο νομό Κιλκίς για την αντιμετώπιση των αυξημένων υγειονομικών αναγκών που έχουν προκύψει στην περιοχή λόγω της αυξημένης διέλευσης προσφύγων.  

Οι παραπάνω γιατροί και νοσηλευτές θα στελεχώσουν κινητή μονάδα που έχει παραχωρήσει για αυτό τον σκοπό το ΚΕΕΛΠΝΟ.


επιστροφή