Φάρμακα-Νοσοκομεία-Ευπαθείς Ομάδες 18-09-2015

 

Γραφείο Τύπου

Υπουργείου Υγείας

 

 

Δελτίο Τύπου

 

 

Αθήνα, 18 Σεπτεμβρίου 2015

 

Σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες έχει προβεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας προκειμένου τα Νοσοκομεία να ανταποκριθούν στη χορήγηση φαρμάκων που αφορούν ευπαθείς ομάδες.

Ειδικότερα, όσοι λαμβάνουν αυξητικές ορμόνες, αντιρετροϊκά σκευάσματα και φάρμακα για την αιμορροφιλία θα συνεχίσουν κανονικά την αγωγή τους από τα Νοσοκομεία που καλύπτουν τη θεραπεία τους.

 


επιστροφή